Terug

Heineken

Details
Datum ondertekening 22-05-2015
Actief Ja
Thema Gezonde Leefstijl
Organisaties Heineken 

Wij beloven ons in te spannen daar waar het verschil gemaakt kan worden: het bevorderen van verantwoorde alcoholconsumptie.

Dit betekent onder de 18 jaar geen alcohol en daarboven op een verantwoorde wijze alcohol consumeren. We zullen hierbij gerichte campagnes inzetten, die op de kenmerkende HEINEKEN-wijze aandacht vragen voor verantwoorde alcoholconsumptie. 

Onze activiteiten

  • De “Blijf Helder”-campagne om de naleving van de wettelijke alcoholleeftijd bij sportverenigingen te verbeteren en verantwoorde alcoholconsumptie vanaf 18 jaar te bevorderen Heineken start samen met NOC*NSF in september 2015 de “Blijf Helder”-campagne om de naleving van de wettelijke alcoholleeftijd bij sportverenigingen te verbeteren en verantwoorde alcoholconsumptie vanaf 18 jaar te bevorderen.
  • 500 sportverenigingen bereiken en bewegen mee te doen aan de “Blijf Helder”-campagne Heineken wil in de eerste fase van de “Blijf Helder”-campagne tenminste 500 sportverenigingen van deelnemende sportbonden bereiken en bewegen om deel te nemen aan de campagne. Samen met de deelnemende sportverenigingen gaan Heineken een actieve campagne voeren om gestelde doelen te behalen. Het effect van de campagne wordt gemeten aan de hand van ‘mystery visits’.
  • Middelen voor het bevorderen van verantwoorde alcoholconsumptie bij sportverenigingen onder de aandacht brengen HEINEKEN en NOC*NSF brengen met de “Blijf Helder” campagne ook bestaande middelen voor het bevorderen van verantwoorde alcoholconsumptie bij sportverenigingen onder de aandacht. Denk hierbij bijvoorbeeld aan trainingen, instructievideo’s en ’tapruiters’,

Ook pledgepartner worden?

Neem een kijkje op Doe mee of bel ons voor een afspraak via 085 4853216.